älskade kille

Jag har väldigt svårt att lita på folk och framför allt killar. jag har blivit sviken av människor som inte ska svika mig, människor som ska finnas där för mig och få mig att känna mig trygg. jag litar på magnus, men även fast de har gått över 3 år sen vi blev tillsammans kan jag ibland backa. jag är så otroligt rädd att bli lämnad och sviken. ensamhet är nog min största rädsla, för jag klarar inte av de. jag tänker ofta hemska tankar om han kanske kommer vara otrogen, eller lämna mig. de är faktiskt riktigt jobbigt att gå runt med såna tankar. jag vet att han älskar mig & jag vet att han inte skulle kunna vara otrogen. men ändå slår tanken mig "tänk om" ..vi har gått igenom en hel del, vi har sårat varandra båda två men någonstans på vägen så byggde vi upp vårat förhållande även om de inte alltid varit lätt. nu har vi en dotter och den här magnus vill jag faktiskt dela resten av mitt liv med. man vet aldrig vad som händer i framtiden men jag hoppas och ber om att jag kommer bli gammal med honom. för den här killen är de bästa som finns och jag älskar ho
 
nom så oändligt ! ♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0