shoppaholic utan pengar

ja de kan man kalla mig. jag äääälskar att shoppa, allt möjligt. kläder,heminredning och annat trams som egentligen inte behövs. eller jo, kläder behövs alltid. men ja ni vet, mycket blir ändå onödigt. hur som haver så är ju grejjen att jag är fattig som en kyrkråtta ! bokstavligen alltså. de finns inte många slantar på mitt konto och de är ganska frustrerande. mammapenning är inte mycket att hurra över, de är på håret att man klarar sig. men tur att jag får bra med pengar i slutet på den här månaden iallafall när jag jobbat en hel del ! dock måste jag spara lite, men sen ska jag faktiskt internet shoppa nått riktigt kul ! får se vad de blir ;) 
 
och till nått helt annat så har jag ju blivit riktigt duktig på att uppdatera, eller vad säger ni ? undra hur många som läser min blogg egentligen. inte destofler skulle jag gissa. men om ni känner att ni vill så får ni gärna slänga in en kommentar, ni som läser :) kan vara kul och veta. nä de är nog sista inlägget idag. fördrev bara tiden medans jag fortfarande väntar på mamma. sega ? ja !


Kommentarer
Amanda

Jag är en trogen läsare :D

2013-09-08 @ 16:55:18
URL: http://www.aampan.blogg.se
Cecilia j

Jag läser :)

2013-09-09 @ 21:33:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0