sjuk !

blivit sjuk .. igen ! inte alls längesen jag var jätte snorig, slemmig och hade ont i halsen. nu hostar jag som en tok, snorar och känner att febern börjar komma. ska ta en alvedon i förebyggande. de kliar som tusan i halsen och jag får hostattacker hela tiden. nä, något less. tur man inte är man, då hade de varit katastrof ;) 
 
förövrigt har jag en dam här hemma som av någon anledning tjorvar på dagarna när hon ska sova, men nu har hon somnat för 45 minuter sen och sover ännu. så jag passar på att slappa framför tidningen vi föräldrar och datorn samtidigt. idag tänkte jag och mange fara och bowla, de har vi inte gjort en enda gång på över 3 år. varför ? de är ju skit kul ! så mommo ska vara med novalie så vi får lite egen tid :) 
 
for på ica imorse och köpte ny gräddat bröd. gott som tusan ! vi köper aldrig de annars, och varför vet jag inte. så vi hade en mys frulle alla 3 imorse. hade inte destomer att säga, ska gå och ta en tablett och hoppas febern håller sig borta. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0