skriva av sig lite ..

de känns riktigt skönt att ha en blogg som man kan skriva av sig i. jag är som sagt en öppen person och jag kan skriva ut känslor och vad jag tänker på utan att vara rädd att folk ska se och läsa de. och skriva har alltid varit min räddning i livet. man får ut allt då, på ett helt annat sätt än om man pratar med någon. utan skrivandet vet jag inte riktigt vad jag skulle ha gjort, de får mig att känna mig lättare på något sätt. när jag fått ut allt jag inte orkar ha inom mig. 
 
på datorn har jag några dokument som jag skrivit i, en jäkla massa rader om hur mitt liv sett ut under många år. jag läser den liten då & då. får ont i magen av bara tanken att jag verkligen mått sådär psykiskt dåligt. självskadebeteende och panikångest. sjukt ändå ! de går inte att jämföra då och nu. de är som ett helt nytt liv som om jag är pånytt född. ja de är underligt hur saker och ting kan förändras. från de sämsta till de bästa. men jag är så glad att jag är här idag, hade jag kunnat tro de för sådär 7-8 år sen ? aldrig !
 
godnatt från mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0