slappar söndag

spenderat heeela långa dagen hos mamma, vad ska jag sitta hemma för ? så jäkla långtråkigt. bara den här dumma älgjakten skulle ta slut nångång så jag får ha hemma min kille !
vi har iallafall kikat film, ätit, surrat, nördat med telefonerna, surrat lite mer och ja, bara varit. ganska skönt !
 
nu sover iallafall novalie sen snart 1 timme tillbaka, fast den där tutten verkar vara svår att hålla i munnen så har fått springa några gånger in dit ändå. funderar vad jag ska syssla med innan de är dags för mig också att sova, gissar att de blir att sitta här för tvn verkar inte ha några roliga program att bjuda på, som vanligt då ! less ..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0