våran dag

nu är mamma evelina trött. och klockan är inte ens 8 !! haft "fullt" upp idag. therese och marcus kikade förbi imorse vid 10, surrade med dom en stund och när dom åkte vilade novalie en stund innan vi for på ahlsell en snabbis & sen vidare till bvc. skruttan väger nu 8755 och är 67 lång. och allt såg jätte bra, växer så de knakar :)
 
efter de åkte vi hem, hon sov igen en ganska lång stund innan vi åkte till cissi och felicia för ett besök. kul med nån som har barn i samma ålder som ens egen. Novalie är bara 3 veckor äldre :) drack lite kaffe, pratade och sen for jag till pappa och häslade. blev bjuden på tjälknöl med pottigratäng och sen fikade vi. mums ! Novalie blev så jäkla trött där på slutet för hon har inte hunnit vila där emellan besöken. så jag fick roa henne påväg hem så hon inte skulle sömna i bilen, då hade jag varit tvungen att väcka stackaren & då är risken att hon inte kan somna om. de var med nöd och näppe jag klarade av att roa henne. sjöng för fulla muggar och hon bara glodde på mig med små små ögon. lilla vännen var så himla trött ! hon somnade till när jag bytte till pyjamas och däckade bums när jag la henne i sin säng. så nu har hon sovit ett tag och jag kollar halv 8 hos mig. 
 
nu vill jag bara att älgjakten ska ta slut så jag får ha magnus här hemma. är så jäkla trist utan honom ! men en vecka kvar bara. skönt skönt :) nu kika tv & facebook innan läggdags. godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0