victoria secret

åh jag vill så gärna ha allihop ! men funderar på att beställa iallafall 1, eller kanske 2. svårt att veta hur dom luktar och vilken av alla man ska välja ? men jag har inte hört att nån av dom luktar äckligt så de blir nog bra ! tror jag klickar hem dom här snart. varit sugen på att göra de ett tag nu. men jag är inte känd för att vara så snabb :)
 
 
idag är de söndag, och jag har varit hos mamma ett tag. sen kom magnus från byn och nu är vi hela familjen samlad igen. dom där två sömntutorna sover dock och jag sitter bara här och fördiver tiden. ingen aning vad som händer idag, en lugn dag tror jag iallafall. måste iväg och handla lite så de finns mat. de ekar i kylkåpet när magnus varit borta. jag orkar helt enkelt varken handla eller laga mat. så jag har levt på nudlar, fil & lite på mamma som är så snäll och bjuder sin stackars hungriga dotter på käk. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0