vill ha huuus

drömmen om en stuga & drömmen om ett hus. ja de är verkligen något jag hade velat ha.
får jag en stuga kan jag nöja mig med att bo i lägenhet. annars vill jag ha ett hus ! men helst både och.
tyvärr är ju husen snuskigt dyra, om man ska ha ett någorlunda fint hus. jag kan gärna tänka mig att köpa ett hus som man måste renovera lite men inget ruckel iallafall. ja hur som helst så köper vi inte ett hus för hur mycket som helst. jag har sagt att jag inte betalar över 1,5 för ett hus. redan de är ju galet mycket pengar. (för en som är fattig)
men när jag har ett jobb så är de inget snack om att vi köper ett. kanske innan också om vi inte orkar vänta & hittar rätt tillfälle, rätt hus så att säga. återstår att se ! :)
 
titta vad sött !
 
ja och de här huset var helt i min smak ! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0