2a februari

Fan vad jag ångrar mig att jag varit lat med bloggandet, de är ju som en dagbok och hur kul hade de inte varit om man sen kunde gå tillbaka och läsa vad som hänt. Har ju hänt massor, inte minst med novalies utveckling. Hon kan massor, krypa, gå efter möbler, säga titta där, ovve (vovve), peka vars lampa, klocka osv är. Ja de har hänt en hel del på 10,5 månad. Hade man varit flitig och skrivit minst en gång per dag så hade man ju vetat när och vars allt hände första gången, ja de är lätt att vara efterklok. Ska försöka bli bättre från o med nu Men imorgon har jag väl glömt de ;) 
 
idag är de 2a februari, imorgon är de måndag och jag ska jobba. Jobb hela veckan dessutom, förutom helgen för då ska vi ha personalfest, kommer bli grymt :)  
 
.. Och sen har ju även Novalie fått dagisplats, 22 april börjar vår tjej på dagis. De kändes i hjärtat när jag fick papper hem om att hon fått plats, kommer gråta mer än henne. Hade ju allra helst velat vara hemma med henne till hösten men jag måste jobba så de hjälps inte. De kommer nog gå bra när man väl kommer in i de där :) ska bli spännande iallafall.
 
nu måste jag hoppa i duschen och sen sova, är förbaskat trött och de får inte bli en sen kväll igen, då ångrar jag mig imorgon som alla andra dagar på morgonen. Tur att min unge alltid är glad när hon vaknar, så de brukar ändå gå bra att kliva upp ;) godnatt ! 


Kommentarer
Anonym

vad blev det för tatuering?

2014-02-04 @ 08:09:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0