mobil uppdatering

godmorgon, jag är trött och ungen är pigg och snar blir de tvärtom, som varje morgon ;) vi har haft mys frulle här och nu tittar vi barnprogram, gissar att hon ska vila snart så då ska jag passa på att göra lite nytta. 
 
igår var jag ledig, for på jysk och köpte korgar till hatthyllan så inte alla mössot och krims krams ligger överallt. blev himla mycket finare och ser inte så stökigt ut nåmer. sen for jag och lunchade hos mamma och efter de vidare på grönis och drack kaffe. svärmorsan bjöd på käk så for dit sen och efter de for vi ännu en sväng till mamma. mange jobbade repstopp och jag verkligen haaatar att varahemma hela dagarna. 
 
idag jobbar jag, börjar dock först kl 5 :) nä nu ska jag lägga en trött unge. hörs !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0