i mitt huvud just nu ..

- tatuering den 30e, när man bokat tid blir man nojjig. söker igenom hela google för att hitta rätt motiv, man vet i huvudet vad man vill ha men kan inte riktigt hitta rätt. igår gjorde jag de, har nu bestämt mig för den. kommer bli grymt
 
- novalie fyller 1 år om 2 månader, skojas inte vad tiden går. jag får nästan panik
 
- jobb. ska jag gå hemma resten av mitt liv, eller jobba extra på ica tills jag dör ? känns som att jag aldrig kommer få ett fast jobb även fast jag bara är ynka 21 år. de hinns, eller ? 
 
- varför är jag så rastlös jämt ? kan inte sitta hemma en hel dag och ta de lugnt, får seriöst panik. börjar klättra efter väggarna och bli tookig ! tur att jag ändå får jobba så pass mycket. men de räcker med att jag måste sitta hemma en halv dag så blir jag gråhårig. 
 
- vill ha ett hus. nu. 
 
- måste plocka ner den förbannade julgranen och gardinerna i tvrummet, resten av julen är borta. 
 
- träning. köpt en pt online som startat 1 januari och 4 månader framåt. nu jävlar kör vi för här ska de brännas fett.
 
- att snus är så förbannat gott. ska aldrig sluta
 
godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0