kommentar :)

lisa Om: julpynta ?
IP: 46.162.65.139
hej. jag gillar din blogg skarpt. nu önskar jag lite nya magbilder bara för att jag är så frälst i gravidmagar =) 
har ni köpt allt som behövs för den nya familjemedlemmen?=) Bilstol, vagn osvosv? Köpte ni beggat eller nytt? :)
 
 
svar ; vad kul att höra ! de gjorde min dag :D ja jag vet, ska försöka fota ungefär varje vecka. åtminstone varannan och jag går in i v 25 på söndag så ska försöka slänga in en magbild ihelgen. lovar ! :) 
 
bilstol,vagn,säng,skötbord är färdigt. babysitter som fattas bara :) men de har jag önskat i julklapp så vi får väl se. sängkläder och sånt där är också färdigt. lite mer kläder, mjukisdjur, filt, skötbädd och småsaker är kvar :) kläder och sånt är nytt, men annars är bara skötbordet nytt och resten beggat, tycker inte att de är så viktigt med nytt ifall de är fräscht och snyggt. vagnen är från 2010 och stolen är också nått sånt. billigt och bra =) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0